Beste klanten!
In verband met de coronavirus-epidemie zijn er veranderingen in de openingstijden van ons bedrijf.
Conform de aanbevelingen van de overheid en het RIVM (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu), alsmede om verspreiding van het coronavirus in Nederland tegen te gaan, gaat ons bedrijf vanaf 17 maart 2020 online.
Dit betekent dat alle medewerkers van het bedrijf vanuit huis werken, overleg en communicatie met klanten zal plaatsvinden via e-mail, Skype, WhatsApp, chat op onze website en telefoontjes. We hebben geprobeerd alle nodige maatregelen te nemen om werk op afstand te organiseren en te garanderen dat elke klant onmiddellijk hulp krijgt bij alle kwesties die binnen onze competentie vallen.
Wij zijn nog steeds open van 10.00 tot 18.00 uur. Naast je telefoon, messengers en e-mail kun je ons ook schrijven op onze pagina's op Instagram, LinkedIn en Facebook.
Houd er rekening mee dat tijdens de uitbraak van het coronavirus alle documenten, inclusief documenten voor BTW-rapporten, ALLEEN in elektronische vorm worden geaccepteerd. Stuur ze alsjeblieft naar onze e-mail in een gescande en gearchiveerde vorm (als je veel documenten hebt). Voor het gemak raden we u aan een speciale mobiele applicatie DizzyData Scan-app te installeren, waarmee u uw documenten gemakkelijk en snel naar ons boekhoudprogramma kunt uploaden. Als je deze applicatie wilt installeren, schrijf ons dan op info@nalog.nl en laat een verzoek achter. De technische ondersteuningsspecialisten van Nalog.nl nemen contact met u op, helpen u bij de installatie en vertellen u hoe de applicatie werkt.
De situatie met de verspreiding van het virus is ernstig, maar geen paniek. Een gewaarschuwd iemand telt voor twee. Vergeet de aanbevelingen van artsen niet, probeer drukke plaatsen te vermijden en, indien mogelijk, reis niet.
Wees gezond, zorg voor uzelf en uw dierbaren!
Met vriendelijke groet Nalog.nl
Publicatiedatum: 15.03.2020