Hoe een dienst bestellen?
Hoe u een standaardservice kunt bestellen
Stap 1. Kies de dienst die je nodig hebt, vul het formulier in en stuur een sollicitatie.
Als de aanvraagprocedure u moeilijkheden heeft opgeleverd, kunt u altijd het feedbackformulier gebruiken of contact met ons opnemen via e-mail of telefoon om de details te verduidelijken. U kunt uw vraag ook stellen in de online chat rechtsonder op de pagina.
Stap 2. We werken aan 100% vooruitbetaling, dus na het indienen van de aanvraag ontvang je een bevestiging op je e-mailadres en een link om voor de dienst te betalen.
Stap 3. Na betaling ontvang je een bevestiging op je e-mailadres en een lijst met documenten die nodig zijn om de dienst te verlenen.
Stap 4. Verzamel de documenten volgens de ontvangen lijst.
Houd er rekening mee dat wij, als officiële vertegenwoordigers van het Register Belastingadviseurs, onze handtekening zetten onder de ingediende verklaringen en verzoeken.
Hierdoor worden uw documenten sneller verwerkt en hebben ze minder controle.
Daarom werken we alleen op basis van documenten (hun kopieën). In sommige gevallen kunnen we u vragen om toegang tot bepaalde gegevens in uw persoonlijke account op de belastingwebsite te activeren. Dit versnelt het proces enorm, maar is niet vereist.
Stap 5. Na ontvangst van uw documenten sturen wij u een bevestiging dat uw bestelling is geaccepteerd voor werk. U kunt de status van uw bestelling volgen via een QR-code.
Stap 6. Verwacht het verwerkingsresultaat. Na het afronden van de bestelling kan dat laat uw feedback over ons werk achter.
Hoe u een individuele service kunt bestellen
Stap 1. Kies de dienst die je nodig hebt, vul het formulier in en stuur een sollicitatie.
Stap 2. Wacht tot je een voorlopig bod per mail hebt ontvangen. Na ontvangst van het bod betaal je ervoor of verduidelijk je onbegrijpelijke plekken.
Stap 3. Na betaling ontvang je een bevestiging op je e-mailadres en een lijst met documenten die nodig zijn om de dienst te verlenen.
Stap 4. Verzamel de documenten volgens de ontvangen lijst.
Houd er rekening mee dat wij, als officiële vertegenwoordigers van het Register Belastingadviseurs, onze handtekening zetten onder de ingediende verklaringen en verzoeken.
Hierdoor worden uw documenten sneller verwerkt en hebben ze minder controle.
Daarom werken we alleen op basis van documenten (hun kopieën). In sommige gevallen kunnen we u vragen om toegang tot bepaalde gegevens in uw persoonlijke account op de belastingwebsite te activeren. Dit versnelt het proces enorm, maar is niet vereist.
Stap 5. Na ontvangst van uw documenten sturen wij u een bevestiging dat uw bestelling is geaccepteerd voor werk. U kunt de status van uw bestelling volgen via een QR-code.
Stap 6. Verwacht het verwerkingsresultaat. Na het afronden van de bestelling kan dat laat uw feedback over ons werk achter.
Prijzen en betaling
De prijs van standaard services wordt direct op de bestelpagina aangegeven, door het formulier in te vullen kunt u de prijs van uw service berekenen. Het is niet nodig om deze te bestellen. Heeft uw dienst een eigen karakter, dan is het zinvol om vooraf een offerte aan te vragen.
Annulering van de aanvraag
Als u een reeds bestelde maar nog niet betaalde dienst niet langer nodig heeft, schrijf ons dan een brief of bel ons en uw aanvraag wordt geannuleerd.
Als de dienst al betaald is, maar nog niet in werking is, dan zullen wij u het geld volledig terugbetalen of verrekenen voor betaling van andere diensten.
Heeft uw aanvraag al de status "in behandeling" gekregen, dan wordt onderhandeld over de hoeveelheid verrichte werkzaamheden en vindt herberekening plaats.
Als we om wat voor reden dan ook uw bestelling niet hebben kunnen uitvoeren, storten we uw geld binnen 10 werkdagen volledig terug.
Als u het antwoord op uw vraag over de procedure voor het bestellen van een dienst niet hebt gevonden, kunt u ons schrijven in de chat.