Bij Nalog.nl is een nieuwe vacature ontstaan: wij zoeken een medewerker voor de functie van fulltime adjunct-secretaris.
Vereisten voor een kandidaat:
- actieve levenspositie
– goed leervermogen en zelflerend vermogen
– uitstekend gesproken en geschreven Russisch
– goed Nederlands (min B1)
– vermogen om zelfstandig uw werkdag te plannen en prioriteiten te stellen
– vaardigheden in het schrijven van zakelijke brieven en officiële verzoeken
– vermogen om te werken of het vermogen om het werk in CRM-programma's snel onder de knie te krijgen
– goede kennis van de geavanceerde functies van e-mailprogramma’s (Gsuite gmail) en de mogelijkheid om ermee te werken (taken instellen, labels en filters plaatsen, deadlines stellen, etc.)
– correctheid
– goede wil
- stressbestendigheid
– niet-conflict
functies:
- Inkomende oproepen
- Eerste contact met nieuwe klanten
- Een gedeeld e-mailadres behouden: info@nalog.nl en distributie van klantenbrieven.
- Een consultatiekalender bijhouden
- Functies van een adjunct-directeur van het bedrijf (uitvoeren van persoonlijke opdrachten, plannen van de werkdag van de manager, bijhouden en plannen van een vergaderkalender, enz.)
Ervaring als secretaresse en basiskennis Engels is gewenst.
Het kantoor van het bedrijf is gevestigd in Nieuwegein (Utrecht), daarom zal de voorkeur worden gegeven aan kandidaten die in deze regio wonen.
Op basis van de interviewresultaten wordt het salarisbedrag besproken. Een formeel arbeidscontract met uitzicht op een vast contract. De belangrijkste communicatietaal in het bedrijf is Russisch.
Evalueer zorgvuldig uw kennis, vaardigheden en transportmogelijkheden.
Vul alsjeblieft in liefde selecteer op onze website de functie "medewerker administratie", en in het veld "wat vind jij belangrijk aan jezelf" schrijf je "cv voor de functie van secretaris-assistent".
Met vriendelijke groet, Nalog.nl Team
Publicatiedatum: 04.07.2019