Het is je misschien opgevallen dat de service op het Mediamarkt-netwerk een beetje zwak is.
Hun prijzen zijn vaak prettig, maar een degelijk advies krijgen is moeilijk. Dus de situatie werd zo schandalig dat zelfs het topmanagement het opmerkte.
Daarom krijgen netwerkmedewerkers voortaan ook goede manieren aangeleerd. Ze beloven tot aan het oefenen van de vaardigheid van aanbellen, toestemming vragen om binnen te komen en hun voeten af te vegen bij de ingang. Deze vaardigheden zijn een voorwaarde voor het behalen van een certificaat, samen met de mogelijkheid om een monitor aan verschillende soorten muren te hangen.
Verder zullen in de winkels een hele reeks nieuwe accountmanagers worden geïntroduceerd, om oplossingen voor de klant te vinden, enzovoort. Ze beloven echter dat ze zullen worden gekozen uit de gelederen van de bestaande medewerkers.
Maar dat is niet alles! Heb je opeens een koffieautomaat gekocht, maar snapte niet hoe je die moest gebruiken, dan organiseert Mediamarkt speciaal voor jou dagelijks gratis masterclasses. Dus door ze regelmatig te bezoeken, kunt u veilig in uw cv schrijven dat u weet hoe u alle kantoorapparatuur moet gebruiken.
Maar houd jezelf niet voor de gek, dit wordt allemaal niet zozeer gedaan uit liefde voor mensen, maar om te overleven in de moderne markt, dat wil zeggen, opnieuw omwille van de winst. Aan de andere kant, wat het doel ook is, als het serviceniveau verbetert, zullen klanten er alleen maar van profiteren.
Daarom is iedereen bij Mediamarkt op zoek naar kwaliteitsservice en nieuwe kennis!
Publicatiedatum: 23.11.2018